wtorek, 17 czerwca 2014

letnie cięcia

Grzebiąc się we wszelkiego rodzaju sklepach second-hand, można znaleźć wiele ciekawych rzeczy za niewiarygodnie niską cenę. To się nazywa oszczędność. Można też szukać rzeczy z myślą o ich późniejszej przeróbce lub wykorzystaniu. To się nazywa kreatywność.

 Ja znalazłam bluzkę i sukienkę w kwiatowe motywy. Sukienka za długa (w przyszłości pochwalę się uszytą z niej bokserką), a jeśli chodzi o bluzkę - nie lubię takich rękawów. 
 Sposób był prosty: szybkie cięcia załatwiły sprawę. Ale taka koszulka to za prosta koszulka, więc postanowiłam ją urozmaicić. I otrzymałam typowo letnią kreację.


 Takie ozdoby można zrobić za pomocą nożyczek. Wystarczy ponacinać materiał (dzianinę), a powstałe pasy poskręcać. Pewnie jeszcze poeksperymentuję z rozkładaniem, układaniem, planowaniem tychże nacięć, ale to dalekie projekty.


I tak oto moja szafa się wzbogaciła o ładną bluzkę, za niewielkie pieniądzę i mały nakład pracy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz