czwartek, 22 maja 2014

Let's get it started

Może napiszę książkę.......?

Założę kanał na youtube z filmikami gameplay.

Bloga z biżuterią handmade!

albo z ubraniami?

Będę tworzyć piano covery ulubionych piosenek.

Lub po prostu stronkę z fotografiami.....

Może kiedyś...

Może...

Na takie rozmyślania traciłam czas latami. To jest dosyć smutne kiedy masz tyle zainteresowań, że nie wiesz za które się łapać. No dobra, może raczej śmieszne. Ale po co się rozdrabniać? Rozwiązaniem jest połączenie wszystkich hobby pod wspólnym hasłem "bądźmy kreatywni!". W tym oto miejscu zamierzam publikować rzeczy wykonane własnoręcznie przeze mnie - by Smirch. Czy utrzymam się? Czas pokaże.

Tak, zdaję sobie sprawę, że takich blogów jest mnóstwo. Jednak, moja artystyczna dusza potrzebuje jakiegoś ujścia i wystarczy mi fakt, że ktoś to dla frajdy przeczyta.

Zatem weźcie głęboki oddech i do zobaczenia wkrótce :)

                                                       
                                                         
                                                                                     "przyszłość zaczyna się dzisiaj"




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz